Soutěž sokolské všestrannosti, přebor ČOS mladšího žactva

Brno


Datum konání: 29.-31.5.2015 17:00 - 15:00
Typ akce :Závod
Přihlášky do:13.05.2015
Určena pročlenové, cvičitelé,
Kategorie:mladší žákyně,
Pořadatel / místo konání:ZŠ Jasanová
Kraj:Jihomoravský kraj
Kontaktní osoba:Miroslava Koutská referentka OV ČOS, 257 007 388,
Ulice:Jasanová č.2
Město:Brno - Jundrov
PSČ:637 00
pořadatel akce:náčelnictvo ČOS

Kancelář Odboru všestrannosti ČOS:

Újezd 450/40, Praha 1 - Malá Strana, 11801

telefon, záznamník, fax: 257 314 176

e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu



ČESKÁ OBEC SOKOLSKÁ

Tyršův dům, Újezd 450/40, 118 01 Praha 1 – Malá Strana

PROPOZICE

Přeboru ČOS v sokolské všestrannosti mladšího žactva na cvičební rok 2014/2015

Akci sponzorují

firma Suzonex s.r.o.

firma Cafe water servise s.r.o.

 

1.   Pořadatel

     Sokolská župa Dr. Jindry Vaníčka v Brně z pověření náčelnictva OV ČOS.      

 

  1. Základní předpis

 

            Přebor ČOS sokolské všestrannosti mladšího žactva je závodem jednotlivců a smíšených čtyřčlenných družstev. Závodí se podle:

  • Systému soutěží přeboru sokolské všestrannosti, schváleného náčelnictvem OV ČOS dne 7. 10. 2011

 

  • Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti na cvičební rok 2014/2015, schváleného náčelnictvem OV ČOS dne 20. 6. 2014

 

  • Termín doručení závazných přihlášek, včetně přihlášky na ubytování a

objednávky na stravování do  13. 5. 2015 na adresy:

 

1) OV ČOS, Újezd 450, 118 01 Praha 1

      e-mail odbor.vsestrannosti@sokol.eu 

           a současně

       

2)  Pořadatele - Sokolská župa Dr. Jindry Vaníčka, Gajdošova 18, 615 00 Brno       e-mail: zvanickova@volny.cz

 

Platí razítko pošty nebo datum odeslání e-mailu.

 

  1. Hlavní činovníci:

ředitel přeboru                                                           Václav Flodr  

jednatelka přeboru                                                    Zdenka Drtilová

hlavní rozhodčí SG mužských složek                      Bohuslav Povondra   

hlavní rozhodčí SG ženských složek                        Lenka Jandová         

hlavní rozhodčí atletiky                                             Jiří Růžička               

hlavní rozhodčí plavání                                             Milan Sobota 

            technický ředitel SG a šplh mužské složky              Vladimír Flodr

technická ředitelka SG a šplh ženské složky           Hana Kvapilová                    

           zdravotní dozor                                                          MUDr. Jan Mašek                                                                                                                      

           hospodářka                                                                Jana Švestková

           zpracování výsledků                                                  Zdeněk a Leopold Pikula   

                                                                                             Květa Řehůřková, Milena Pelikánová

                                                                    

4.  Datum a místo konání                29. 5. - 31. 5. 2015, Brno     

PREZENCE                           pátek 29. 5. 2015,   17:00 – 21:00 hod.

ZŠ na ul. Jasanová č.2,  Brno - Jundrov

Vedoucí výpravy při prezenci předloží hromadně za celou župu:

  • soupisku přihlášených závodníků potvrzenou župou
  • platné členské průkazy České obce sokolské, tj. řádně vyplněné, opatřené razítkem T. J., podepsané, s nalepenou fotografií a členskou spolkovou známkou na rok 2015
  • kopii dokladu o úhradě objednané stravy (výpis z účtu)
  • průkazy zdravotní pojišťovny (nebo jejich kopie) všech přihlášených závodníků
  • CD (flashdisk) s nahrávkou hudebního doprovodu

 

Závodníci, kteří se neprezentují v tomto termínu, nebudou do přeboru zařazeni. 

V případě zpoždění dopravy volat na mobil  732 547 123 nebo 776 173 703

Při prezenci zaplatí vedoucí výpravy startovné ve výši 100,- Kč za závodníka, vyzvedne hromadně pro celou výpravu stravenky, a převezme všechny další materiály.

 

 Místa konání jednotlivých závodů:

 

    - závody ve SG a šplhu   30.5.   tělocvična a hala T. J. Sokol Židenice, Gajdošova 18, Brno      

     - závody v atletice,      30.5.  stadion SŠ spojů, bankovnictví a finančnictví, Čichnova 23,  slavnostní zahájení                   Brno-Komín

    - závody v plavání           31.5.   bazén TJ Tesla Brno, Halasovo nám 7, Brno-Lesná

    - vyhlášení výsledků       31.5.   hala TJ Tesla Brno, Halasovo nám 7, Brno-Lesná                                                                 

5.   Kategorie

            mladší žáci a žákyně  I.          rok narození               2006 - 2008

            mladší žáci a žákyně  II.        rok narození               2004 – 2005

 

6.   Technický předpis

 

Pro všechny kategorie platí Technická ustanovení (bod č. 11 a 12) a Předpis (bod č.13) základního Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti 2014/2015 z 20. 6. 2014.

Ženské složky soutěží podle Závodních sestav SG, platných od  19. 9. 2013.

Mužské složky soutěží podle Závodních sestav SG, platných od 1. 9. 2013.

 

7.   Hudební doprovod (k prostným žákyň)

Každá závodnice musí mít vlastní CD nebo flashdisk s kvalitní nahrávkou, řádně označené jménem závodnice, názvem T.J. a župy. Na nosiči bude pouze jedna skladba. Vedoucí výpravy je odevzdají při prezenci. Po závodě si nezapomeňte vyzvednout nosiče v hudební režii !!!

 

8.   Podmínky účasti v soutěži

     viz bod 9. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti z 19. 9. 2013. Závodníci, kteří neabsolvovali župní přebor (tzn. všechna sportovní odvětví dle rozpisu soutěže), nesmí v přeboru ČOS startovat. Výjimka: Župy mohou nominovat jednoho závodníka, který ze závažných důvodů neabsolvoval jednu disciplínu (odvětví) župního přeboru  - písemné odůvodnění (zaslat spolu s přihláškou) .

V přeboru ČOS není povolena účast závodníků registrovaných ve sportovních svazech atletiky, sportovní gymnastiky, plavání a závodníkům, kteří se zúčastňují postupových svazových soutěží. V případě, že bude zjištěno nedodržení tohoto ustanovení, bude závodník bez náhrady ze soutěže vyloučen.

Potvrzení o zdravotní prohlídce se nevyžaduje, za zdravotní stav nezletilých závodníků odpovídají rodiče, resp. vedoucí výpravy.

Doprovod závodníků: podle počtu obsazených kategorií je župě povoleno vyslat max. čtyři osoby doprovodu, z nichž jeden se uvede jako vedoucí výpravy.                                                  Na jednotlivá sportoviště mají přístup pouze aktivní závodníci, označené osoby župního doprovodu, rozhodčí, technická četa a organizační pracovníci. Další osoby (děti i dospělí) jsou považovány za diváky a na sportoviště nemají přístup.

9.    Postupový klíč

V jednotlivých kategoriích (4 kategorie celkem) mohou župní náčelnictva přihlásit nejvýše dva žáky kat. I, dva žáky kat.II, dvě žákyně kat.I a dvě žákyně kat.II, celkem tedy nejvýše 8 závodníků – čtyři žáky a čtyři žákyně.

V případě, že družstvo kat. II nebude úplné, je možno je doplnit žactvem kat. I do plného počtu.  

Nikdo nesmí nastoupit mimo soutěž, nad stanovený a přihlášený počet závodníků.       

 

  1.     Přihlášky

Závazné přihlášky župy zasílají na adresu Odboru všestrannosti ČOS

a současně   na adresu pověřeného pořadatele,  tj. župy Dr. Jindry Vaníčka

Termín doručení závazných přihlášek do 13. května  2015

Platí datum odeslání mailu nebo razítko pošty (viz výše - bod 2. „Propozic“).

Župy musí zaslat v uvedeném termínu:                          

  1. přihlášku účastníků – závaznou, potvrzenou župou (vyplnit včetně objednávky ubytování a stravování)
  2. výsledkové listiny všech župních závodů, zpracované v počítačovém programu náčelnictva OV ČOS, ze kterých je patrné, kolik závodníků ukončilo župní přebor ve své kategorii.
  3. doklad o zaplacení stravování – výpis z účtu, případně příkaz k úhradě

Ve výsledkových listinách musí být uvedeni všichni závodníci, kteří v dané kategorii dokončili župní přebor ve všech disciplínách.

Upřednostňujeme zaslání přihlášek se všemi požadovanými výsledky elektronickou poštou. Pokud nebude přihláška zaslaná elektronicky naskenovaná s podpisy a razítkem, musí potvrzenou přihlášku odevzdat vedoucí výpravy při prezenci.

e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu    a    zvanickova@volny.cz 

Na přihlášky došlé po výše uvedeném termínu nebo na přihlášky neúplné nebude brán zřetel a závodníci nebudou zařazeni do přeboru všestrannosti ČOS !!! Výsledkové listiny musí být vyplněny u všech disciplín!

Ze zdravotních důvodů lze nahradit nominovaného závodníka jiným závodníkem (který splnil kritéria pro nominaci) nejpozději při prezenci.

 

  1. Ubytování, stravování (bude upřesněno v informacích)

      Stravování a ubytování bude zajištěno.

             Župy přihlašují všechny své účastníky k ubytování a stravování hromadně na závazné přihlášce účastníků. Ubytování na vlastních podložkách a ve vlastních spacích      pytlích v ZŠ na ul. Jasanová č. 2. Ubytování je hrazeno z rozpočtu OV ČOS.
Úhradu za stravování provedou župy hromadně za všechny své závodníky a doprovod předem převodem na účet Sokolské župy Dr. Jindry Vaníčka, číslo účtu:
76238621/0100, variabilní symbol 2015 + číslo objednávající župy.

      

           Doklad o zaplacení zašlou současně s přihlášením k přeboru ČOS, nejpozději

           do 13. 5. 2015. Objednávka stravování (počty jídel) je závazná – nelze stornovat.

 

12.  Cestovné

            Bude proplaceno dle časového harmonogramu podle platné směrnice OV ČOS:

 

  1. Jízdné hromadným dopravním prostředkem bude proplaceno přihlášeným účastníkům po předložení jízdenky hromadným dopravním prostředkem (autobus, vlak II. třídy), včetně dvou jízdenek MHD v Brně. Při cestách vlakem musí župní výpravy použít hromadnou jízdenku (v současné době se musí objednávat předem).
  2. Při použití soukromého vozidla bude cestovné proplaceno majiteli soukromého vozidla (řidiči), který bude mít cestu předem schválenou náčelnictvem ČOS (tzn. předem na tel. 257 007 388, e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu nahlásit počet a jména osob, které osobním autem přijedou).

Možnosti:      a/ Vozidlo bude plně obsazeno (tzn. minimálně 3 osoby)

V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 3,- Kč za každý ujetý km bez rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).

b/ Vozidlo bude obsazeno pouze 2 osobami

    V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 2,- Kč za každý ujetý km bez rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).

                             c/ Pokud řidič jede sám, má nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II.tř.).

                           Nebude-li cesta nahlášena a schválena předem, má řidič nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. třídy). Všem ostatním spolucestujícím v soukromém vozidle se cestovné neproplácí.

            Nemá-li soukromé vozidlo havarijní pojištění na všechna sedadla, ČOS nepřebírá zodpovědnost za případné škody na zdraví a majetku.           

Výjimky schvaluje vedení náčelnictva ČOS.

 

Převoz závodníků, doprovodu a rozhodčích na jednotlivá sportoviště v sobotu a na plavání v neděli je zajištěn hromadně autobusem, účastníkům budou tedy proplaceny pouze dvě jízdenky MHD (příjezd 29. května, odjezd 31. května).

 

13.  Hodnocení

            Probíhá podle bodu 12 platného Rozpisu soutěží sokolské všestrannosti,       schváleného             náčelnictvem odboru všestrannosti ČOS dne 20. 6. 2014.

 

14.  Protesty

Proti výsledné známce ve SG nejsou protesty přípustné.

V atletice, plavání a šplhu může protest podat pouze vedoucí výpravy písemně řediteli/ jednateli přeboru /v žádném případě neřeší protesty nepověřené osoby, např.počtáři/, se vkladem 500,- Kč. Bude-li protest uznán, vklad bude vrácen. V opačném případě propadá vklad ve prospěch pořadatele.

  • proti průběhu závodu (disciplíny) do 15 minut po ukončení příslušné disciplíny
  • proti správnosti výsledků do 30 minut po zveřejnění výsledků /čas vyvěšení bude na výsledkových listinách/

Protest projednává komise složená z ředitele přeboru, hlavního rozhodčího příslušného sportovního odvětví a delegáta OV ČOS.

 

 

 

15.  Oblečení

            a/ závodníci musí mít vhodné oblečení a obuv odpovídající danému sportovnímu odvětví ve všech soutěžích přeboru a při slavnostních nástupech:

  • slavnostní zahájení a závěrečné vyhlášení výsledkůsportovní úbor a obutí do tělocvičny. Nedodržením tohoto pokynu bude závodník ze slavnostního nástupu vyloučen.
  • soutěž SG ženských složek - gymnastický trikot, povoleny jsou           krátké přiléhavé kalhoty (nejsou povoleny legíny do poloviny stehen)
  • soutěž SG mužských složek - trenýrky nebo krátké legíny, nebo gymnastické šponovky a tílko nebo tričko
  • soutěže v atletice - trenýrky nebo legíny a tílko nebo tričko, tretry jsou povoleny
  • soutěž v plavání   - klasické plavky (bermudy nejsou povoleny)

 

Označení závodního cvičebního úboru sokolskou symbolikou a její důstojné umístění (na hrudi nebo na levém rukávu cvičebního úboru) je povinné pro         SG, šplh a atletiku.  

Nevhodně oblečeným závodníkům nebude povolen start v soutěži.

 

b/ doprovod - musí mít odpovídající sportovní oblečení a obuv, pokud jsou přítomni na sportovních plochách a sportovištích. Do prostoru bazénu je nutné mít plavky a tričko.

 

c/ rozhodčí -  SG  - dle pravidel sportovní gymnastiky

                                muži  -  tmavé kalhoty a bílá košile                     

         ženy  -  tmavá sukně nebo tmavé kalhoty a bílá halenka

atletika       -  tmavé kalhoty (možné i sportovní) nebo sukně a bílá košile, halenka (možné i tričko)        

                                   plavání       - plavky, bílé tričko

 

16.  Časový harmonogram soutěží (přibližné časy)

 

pátek  29. 5. 2015

17:00-21:00                  prezence, ubytování

17:30-21:00                 výplata cestovného výprav (závodníci + doprovod),

                                     výplata cestovného a odměn rozhodčím

           21:00                          porada vedoucích výprav, činovníků přeboru, příp. hlavních rozhodčích

sobota 30. 5. 2015

06:30-09:00                  snídaně     

07:15-07:45                  porada rozhodčích atletiky  - Čichnova

08:00                            slavnostní zahájení přeboru 

08.15-08.30                 porada rozhodčích ženských složek - Židenice

08:45-13:15                  SG+šplh                                             žákyně 

09:00-12:00                  atletika                                               žáci

12:00-15:00                  oběd

                                                         výplata cestovného a odměn rozhodčím, cestovné výprav, které přijely až v sobotu                                               

          sobota 30. 5. 2015

12:45-13:15                  porada rozhodčích SG mužských složek - Čichnova

14:30-17:30                  SG+šplh                                             žáci

13:30-17:30                  atletika                                               žákyně

17:00-19:30                  večeře

neděle 31. 5. 2014

06:30-07:30                  snídaně

08:30-11:00                  plavání                                    žáci a žákyně

14:00-15:00                  vyhlášení výsledků

 

 

 

17.  Odměny

            První tři závodníci a závodnice v každé kategorii v celkovém umístění obdrží diplomy a medaile. První tři smíšená družstva v každé kategorii v celkovém umístění obdrží poháry, diplomy a medaile. První tři závodníci a závodnice v jednotlivých odvětvích obdrží diplomy a medaile.

 

 

18.  Startovné

            100,- Kč / závodníka bude vybíráno u prezence.

 

19. Závěrečná ustanovení

            Pořadatel soutěže zpracuje podrobnou výsledkovou listinu, která bude umístěna na  www.sokol.eu  a na facebook.com/sportovnivsestrannost

 

 

Petr Svoboda, v. r.                                                               Lenka Kocmichová, v. r.

náčelník ČOS                                                                       náčelnice ČOS

 

Václav Flodr, v.r.                                                                  Zdena Drtilová, v. r.

ředitel závodu                                                                       jednatelka závodu

                                                                                             

Příloha:  Závazná přihláška účastníků (závodníků a doprovodu), včetně závazné objednávky ubytování a stravování.



vloženo dne: 29.04.2015 poslední změna: 29.04.2015 Petr Mikysek, Mělník

Přílohy:

Propozice
1430262118_1.doc

(velikost 153600 bajtů)
Závazná přihláška
1430262118_2.xls

(velikost 80896 bajtů)
zobrazeno: 4422 x