Brno
Datum konání: | 29.-31.5.2015 17:00 - 15:00 |
---|---|
Typ akce : | Závod |
Přihlášky do: | 13.05.2015 |
Určena pro | členové, cvičitelé, |
Kategorie: | mladší žákyně, |
Pořadatel / místo konání: | ZŠ Jasanová |
Kraj: | Jihomoravský kraj |
Kontaktní osoba: | Miroslava Koutská referentka OV ČOS, 257 007 388, |
Ulice: | Jasanová č.2 |
Město: | Brno - Jundrov |
PSČ: | 637 00 |
pořadatel akce: | náčelnictvo ČOS |
Kancelář Odboru všestrannosti ČOS: Újezd 450/40, Praha 1 - Malá Strana, 11801 telefon, záznamník, fax: 257 314 176 e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu |
ČESKÁ OBEC SOKOLSKÁ
Tyršův dům, Újezd 450/40, 118 01 Praha 1 – Malá Strana
PROPOZICE
Přeboru ČOS v sokolské všestrannosti mladšího žactva na cvičební rok 2014/2015
Akci sponzorují
firma Suzonex s.r.o.
firma Cafe water servise s.r.o.
1. Pořadatel
Sokolská župa Dr. Jindry Vaníčka v Brně z pověření náčelnictva OV ČOS.
Přebor ČOS sokolské všestrannosti mladšího žactva je závodem jednotlivců a smíšených čtyřčlenných družstev. Závodí se podle:
objednávky na stravování do 13. 5. 2015 na adresy:
1) OV ČOS, Újezd 450, 118 01 Praha 1
e-mail odbor.vsestrannosti@sokol.eu
a současně
2) Pořadatele - Sokolská župa Dr. Jindry Vaníčka, Gajdošova 18, 615 00 Brno e-mail: zvanickova@volny.cz
Platí razítko pošty nebo datum odeslání e-mailu.
ředitel přeboru Václav Flodr
jednatelka přeboru Zdenka Drtilová
hlavní rozhodčí SG mužských složek Bohuslav Povondra
hlavní rozhodčí SG ženských složek Lenka Jandová
hlavní rozhodčí atletiky Jiří Růžička
hlavní rozhodčí plavání Milan Sobota
technický ředitel SG a šplh mužské složky Vladimír Flodr
technická ředitelka SG a šplh ženské složky Hana Kvapilová
zdravotní dozor MUDr. Jan Mašek
hospodářka Jana Švestková
zpracování výsledků Zdeněk a Leopold Pikula
Květa Řehůřková, Milena Pelikánová
4. Datum a místo konání 29. 5. - 31. 5. 2015, Brno
PREZENCE pátek 29. 5. 2015, 17:00 – 21:00 hod.
ZŠ na ul. Jasanová č.2, Brno - Jundrov
Vedoucí výpravy při prezenci předloží hromadně za celou župu:
Závodníci, kteří se neprezentují v tomto termínu, nebudou do přeboru zařazeni.
V případě zpoždění dopravy volat na mobil 732 547 123 nebo 776 173 703
Při prezenci zaplatí vedoucí výpravy startovné ve výši 100,- Kč za závodníka, vyzvedne hromadně pro celou výpravu stravenky, a převezme všechny další materiály.
Místa konání jednotlivých závodů:
- závody ve SG a šplhu 30.5. tělocvična a hala T. J. Sokol Židenice, Gajdošova 18, Brno
- závody v atletice, 30.5. stadion SŠ spojů, bankovnictví a finančnictví, Čichnova 23, slavnostní zahájení Brno-Komín
- závody v plavání 31.5. bazén TJ Tesla Brno, Halasovo nám 7, Brno-Lesná
- vyhlášení výsledků 31.5. hala TJ Tesla Brno, Halasovo nám 7, Brno-Lesná
5. Kategorie
mladší žáci a žákyně I. rok narození 2006 - 2008
mladší žáci a žákyně II. rok narození 2004 – 2005
6. Technický předpis
Pro všechny kategorie platí Technická ustanovení (bod č. 11 a 12) a Předpis (bod č.13) základního Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti 2014/2015 z 20. 6. 2014.
Ženské složky soutěží podle Závodních sestav SG, platných od 19. 9. 2013.
Mužské složky soutěží podle Závodních sestav SG, platných od 1. 9. 2013.
7. Hudební doprovod (k prostným žákyň)
Každá závodnice musí mít vlastní CD nebo flashdisk s kvalitní nahrávkou, řádně označené jménem závodnice, názvem T.J. a župy. Na nosiči bude pouze jedna skladba. Vedoucí výpravy je odevzdají při prezenci. Po závodě si nezapomeňte vyzvednout nosiče v hudební režii !!!
8. Podmínky účasti v soutěži
viz bod 9. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti z 19. 9. 2013. Závodníci, kteří neabsolvovali župní přebor (tzn. všechna sportovní odvětví dle rozpisu soutěže), nesmí v přeboru ČOS startovat. Výjimka: Župy mohou nominovat jednoho závodníka, který ze závažných důvodů neabsolvoval jednu disciplínu (odvětví) župního přeboru - písemné odůvodnění (zaslat spolu s přihláškou) .
V přeboru ČOS není povolena účast závodníků registrovaných ve sportovních svazech atletiky, sportovní gymnastiky, plavání a závodníkům, kteří se zúčastňují postupových svazových soutěží. V případě, že bude zjištěno nedodržení tohoto ustanovení, bude závodník bez náhrady ze soutěže vyloučen.
Potvrzení o zdravotní prohlídce se nevyžaduje, za zdravotní stav nezletilých závodníků odpovídají rodiče, resp. vedoucí výpravy.
Doprovod závodníků: podle počtu obsazených kategorií je župě povoleno vyslat max. čtyři osoby doprovodu, z nichž jeden se uvede jako vedoucí výpravy. Na jednotlivá sportoviště mají přístup pouze aktivní závodníci, označené osoby župního doprovodu, rozhodčí, technická četa a organizační pracovníci. Další osoby (děti i dospělí) jsou považovány za diváky a na sportoviště nemají přístup.
9. Postupový klíč
V jednotlivých kategoriích (4 kategorie celkem) mohou župní náčelnictva přihlásit nejvýše dva žáky kat. I, dva žáky kat.II, dvě žákyně kat.I a dvě žákyně kat.II, celkem tedy nejvýše 8 závodníků – čtyři žáky a čtyři žákyně.
V případě, že družstvo kat. II nebude úplné, je možno je doplnit žactvem kat. I do plného počtu.
Nikdo nesmí nastoupit mimo soutěž, nad stanovený a přihlášený počet závodníků.
Závazné přihlášky župy zasílají na adresu Odboru všestrannosti ČOS
a současně na adresu pověřeného pořadatele, tj. župy Dr. Jindry Vaníčka
Termín doručení závazných přihlášek do 13. května 2015.
Platí datum odeslání mailu nebo razítko pošty (viz výše - bod 2. „Propozic“).
Župy musí zaslat v uvedeném termínu:
Ve výsledkových listinách musí být uvedeni všichni závodníci, kteří v dané kategorii dokončili župní přebor ve všech disciplínách.
Upřednostňujeme zaslání přihlášek se všemi požadovanými výsledky elektronickou poštou. Pokud nebude přihláška zaslaná elektronicky naskenovaná s podpisy a razítkem, musí potvrzenou přihlášku odevzdat vedoucí výpravy při prezenci.
e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu a zvanickova@volny.cz
Na přihlášky došlé po výše uvedeném termínu nebo na přihlášky neúplné nebude brán zřetel a závodníci nebudou zařazeni do přeboru všestrannosti ČOS !!! Výsledkové listiny musí být vyplněny u všech disciplín!
Ze zdravotních důvodů lze nahradit nominovaného závodníka jiným závodníkem (který splnil kritéria pro nominaci) nejpozději při prezenci.
Stravování a ubytování bude zajištěno.
Župy přihlašují všechny své účastníky k ubytování a stravování hromadně na závazné přihlášce účastníků. Ubytování na vlastních podložkách a ve vlastních spacích pytlích v ZŠ na ul. Jasanová č. 2. Ubytování je hrazeno z rozpočtu OV ČOS.
Úhradu za stravování provedou župy hromadně za všechny své závodníky a doprovod předem převodem na účet Sokolské župy Dr. Jindry Vaníčka, číslo účtu: 76238621/0100, variabilní symbol 2015 + číslo objednávající župy.
Doklad o zaplacení zašlou současně s přihlášením k přeboru ČOS, nejpozději
do 13. 5. 2015. Objednávka stravování (počty jídel) je závazná – nelze stornovat.
12. Cestovné
Bude proplaceno dle časového harmonogramu podle platné směrnice OV ČOS:
Možnosti: a/ Vozidlo bude plně obsazeno (tzn. minimálně 3 osoby)
V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 3,- Kč za každý ujetý km bez rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).
b/ Vozidlo bude obsazeno pouze 2 osobami
V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 2,- Kč za každý ujetý km bez rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).
c/ Pokud řidič jede sám, má nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II.tř.).
Nebude-li cesta nahlášena a schválena předem, má řidič nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. třídy). Všem ostatním spolucestujícím v soukromém vozidle se cestovné neproplácí.
Nemá-li soukromé vozidlo havarijní pojištění na všechna sedadla, ČOS nepřebírá zodpovědnost za případné škody na zdraví a majetku.
Výjimky schvaluje vedení náčelnictva ČOS.
Převoz závodníků, doprovodu a rozhodčích na jednotlivá sportoviště v sobotu a na plavání v neděli je zajištěn hromadně autobusem, účastníkům budou tedy proplaceny pouze dvě jízdenky MHD (příjezd 29. května, odjezd 31. května).
13. Hodnocení
Probíhá podle bodu 12 platného Rozpisu soutěží sokolské všestrannosti, schváleného náčelnictvem odboru všestrannosti ČOS dne 20. 6. 2014.
14. Protesty
Proti výsledné známce ve SG nejsou protesty přípustné.
V atletice, plavání a šplhu může protest podat pouze vedoucí výpravy písemně řediteli/ jednateli přeboru /v žádném případě neřeší protesty nepověřené osoby, např.počtáři/, se vkladem 500,- Kč. Bude-li protest uznán, vklad bude vrácen. V opačném případě propadá vklad ve prospěch pořadatele.
Protest projednává komise složená z ředitele přeboru, hlavního rozhodčího příslušného sportovního odvětví a delegáta OV ČOS.
15. Oblečení
a/ závodníci musí mít vhodné oblečení a obuv odpovídající danému sportovnímu odvětví ve všech soutěžích přeboru a při slavnostních nástupech:
Označení závodního cvičebního úboru sokolskou symbolikou a její důstojné umístění (na hrudi nebo na levém rukávu cvičebního úboru) je povinné pro SG, šplh a atletiku.
Nevhodně oblečeným závodníkům nebude povolen start v soutěži.
b/ doprovod - musí mít odpovídající sportovní oblečení a obuv, pokud jsou přítomni na sportovních plochách a sportovištích. Do prostoru bazénu je nutné mít plavky a tričko.
c/ rozhodčí - SG - dle pravidel sportovní gymnastiky
muži - tmavé kalhoty a bílá košile
ženy - tmavá sukně nebo tmavé kalhoty a bílá halenka
atletika - tmavé kalhoty (možné i sportovní) nebo sukně a bílá košile, halenka (možné i tričko)
plavání - plavky, bílé tričko
16. Časový harmonogram soutěží (přibližné časy)
pátek 29. 5. 2015
17:00-21:00 prezence, ubytování
17:30-21:00 výplata cestovného výprav (závodníci + doprovod),
výplata cestovného a odměn rozhodčím
21:00 porada vedoucích výprav, činovníků přeboru, příp. hlavních rozhodčích
sobota 30. 5. 2015
06:30-09:00 snídaně
07:15-07:45 porada rozhodčích atletiky - Čichnova
08:00 slavnostní zahájení přeboru
08.15-08.30 porada rozhodčích ženských složek - Židenice
08:45-13:15 SG+šplh žákyně
09:00-12:00 atletika žáci
12:00-15:00 oběd
výplata cestovného a odměn rozhodčím, cestovné výprav, které přijely až v sobotu
sobota 30. 5. 2015
12:45-13:15 porada rozhodčích SG mužských složek - Čichnova
14:30-17:30 SG+šplh žáci
13:30-17:30 atletika žákyně
17:00-19:30 večeře
neděle 31. 5. 2014
06:30-07:30 snídaně
08:30-11:00 plavání žáci a žákyně
14:00-15:00 vyhlášení výsledků
17. Odměny
První tři závodníci a závodnice v každé kategorii v celkovém umístění obdrží diplomy a medaile. První tři smíšená družstva v každé kategorii v celkovém umístění obdrží poháry, diplomy a medaile. První tři závodníci a závodnice v jednotlivých odvětvích obdrží diplomy a medaile.
18. Startovné
100,- Kč / závodníka bude vybíráno u prezence.
19. Závěrečná ustanovení
Pořadatel soutěže zpracuje podrobnou výsledkovou listinu, která bude umístěna na www.sokol.eu a na facebook.com/sportovnivsestrannost
Petr Svoboda, v. r. Lenka Kocmichová, v. r.
náčelník ČOS náčelnice ČOS
Václav Flodr, v.r. Zdena Drtilová, v. r.
ředitel závodu jednatelka závodu
Příloha: Závazná přihláška účastníků (závodníků a doprovodu), včetně závazné objednávky ubytování a stravování.
vloženo dne: 29.04.2015 poslední změna: 29.04.2015 Petr Mikysek, Mělník
Propozice
1430262118_1.doc (velikost 153600 bajtů) | |
Závazná přihláška
1430262118_2.xls (velikost 80896 bajtů) |