Soutěž sokolské všestrannosti, přebor ČOS staršího žactva, dorostu a dospělých

Praha


Datum konání: 12.-14.6.2015 17:30 -
Typ akce :Závod
Přihlášky do:27.05.2015
Určena pročlenové, cvičitelé,
Kategorie:starší žáci, starší žákyně, dorostenci, dorostenky, muži, ženy, muži senioři, ženy seniorky,
Pořadatel / místo konání:Tyršův dům
Kraj:Hlavní město Praha
Kontaktní osoba:Miroslava Koutská referentka OV ČOS, 257 007 388,
Ulice:Újezd 450/40
Město:Praha 1
PSČ:118 01
pořadatel akce:náčelnictvo ČOS

Kancelář Odboru všestrannosti ČOS:

Újezd 450/40, Praha 1 - Malá Strana, 11801

telefon, záznamník, fax: 257 314 176

e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu



P R O P O Z I C E

Přeboru ČOS sokolské všestrannosti na cvičební rok 2014 / 2015

pro kategorie starších žáků a žákyň, dorostenců a dorostenek, mužů a žen

 

1. Pořadatel

            Náčelnictvo Odboru všestrannosti ČOS

 

2. Základní předpis

Závodí se podle:

  1. Systému soutěží odboru všestrannosti ČOS,
    schváleného náčelnictvem odboru všestrannosti ČOS dne 7. 10. 2011.

b)   Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti na cvičební rok 2014 / 2015,

      schváleného náčelnictvem odboru všestrannosti ČOS dne 20. 6. 2014.

 

3. Hlavní činovníci: 

            ředitel Přeboru                                              Pavel Strejček

jednatel Přeboru                                            Jarek Kučera                                                technický vedoucí – SG mužské složky            Petr Svoboda

technická vedoucí – SG ženské složky        Lenka Kocmichová

technická vedoucí – atletika                          Liana Zahradníková

hlavní rozhodčí SG – ženské složky             Lenka Jandová

hlavní rozhodčí SG – mužské složky            Bohuslav Povondra

hlavní rozhodčí atletiky                                  Vanda Marušová

hlavní rozhodčí plavání                                  Oleg Šalbaba

vedoucí zpracování výsledků                                   Martin Sobota

zdravotní dozor                                              MUDr. Blanka Kocmichová

 

4.  Datum a místo konání                                       12. - 14. června 2015 Praha

 

PREZENCE 12. 6. 2015 /17:30-20:00hod./    Praha 1, Tyršův dům, Újezd 450,

                                                          

Vedoucí při prezenci předloží:

  • soupisku přihlášených závodníků potvrzenou župou
  • platné členské průkazy České obce sokolské, tj. řádně vyplněné, opatřené razítkem T.J., podepsané, s vlepenou fotografií a členskou známkou na rok 2015
  • průkazy zdravotní pojišťovny nebo jejich kopie všech přihlášených závodníků
  • hudbu pro prostná závodnic ženských složek

Při prezenci bude vybíráno startovné ve výši 100,- Kč za závodníka

 

            Závodníci, kteří se nezaprezentují v tomto termínu, nebudou do Přeboru zařazeni.           Platí i pro pražské župy! V případě zpoždění dopravy volat na mobil 603 150 570.

           

            Místa konání jednotlivých závodů:

      -     zahájení Přeboru                    13.6.    Tyršův dům, tělocvična T1

      -     závody ve SG a šplhu           13.6.    Tyršův dům, tělocvična T1, mužské složky

      -     závody ve SG a šplhu           13.6.    Nosticova tělocvična, Praha 1,  ženské složky

-     závody v atletice                    13.6.    Stadion Přátelství, Strahov, Praha 6

-     závody v plavání                    14.6.    Tyršův dům, bazén

-     vyhlášení výsledků                14.6.    Tyršův dům, tělocvična T1

 

5.   Kategorie

                       

  • starší žáci a žákyně   III.        12 – 13 let                   rok narození    2002 –2003
  • starší žáci a žákyně  IV.         14 – 15 let                   rok narození    2000 - 2001
  • dorostenci a dorostenky        16 – 18 let                   rok narození    1997 - 1999
  • muži a ženy                           19 let a starší              rok narození    1996 a starší

 

6. Technický předpis

Pro všechny kategorie platí Technická ustanovení (bod č. 11. a č.12.) a Předpis (bod            č.13.) Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti 2014/ 2015 z 20. 6. 2014.

Nominaci rozhodčích pro jednotlivé soutěže provede OV ČOS.

 

 

7.   Hudební doprovod (k prostným ženských složek)

Každá závodnice musí mít vlastní CD v klasickém formátu  s kvalitní nahrávkou, řádně označené jménem závodnice, názvem T.J. a župy. Na CD je nutné označit také číslo skladby, pokud je jich na CD víc. Vedoucí skupiny odevzdají takto označená CD při prezenci. Po závodě si nezapomeňte vyzvednout CD v hudební režii !!!

 

 

8.   Podmínky účasti

Viz bod 9. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS z 20.6. 2014.

V Přeboru ČOS není povolena účast závodníků registrovaných ve sportovních svazech atletiky, sportovní gymnastiky, plavání a závodníkům, kteří se zúčastňují postupových svazových soutěží. V případě, že bude zjištěno nedodržení tohoto ustanovení, bude závodník bez náhrady ze soutěže vyloučen.

 

Viz bod 13. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS z 20. 6. 2014.

Ženské složky soutěží ve SG podle Závodních sestav SG ženských složek platných od 1.9. 2013. Jako přeskokové nářadí bude pro kategorii žákyně III a IV. použit kůň.

 

Mužské složky soutěží ve SG podle Závodních sestav SG mužských složek platných od 1.9. 2013.

 

 

 

9.   Postupový klíč

 

V jednotlivých kategoriích mohou župní náčelnictva přihlásit následující počty závodníků

a závodnic:

 

 

počet nominovaných závodníků

počet závodníků, kteří dokončili župní přebor

starší žákyně III.

starší žákyně IV.

   2 závodnice, jestliže župní přebor ukončilo

1 – 10 závodnic

+ 1 závodnice za každých dalších započatých 10 závodnic

 

starší žáci      III.

starší žáci      IV.

   2 závodníci, jestliže župní přebor ukončilo

1 –   4 závodníci

+ 1 závodník za každé další započaté 4 závodníky

 

dorostenky

dorostenci

   3 závodnice/níci, jestliže župní přebor ukončilo

1 –   6 závodnic/níků

+ 1 závodnice/ník za každé další započaté 3 závodnice/níky

 

ženy, muži

   3 závodnice/níci, jestliže župní přebor ukončilo

1 –   6 závodnic/níků

+ 1 závodnice/ník za každé další započaté 3 závodnice/níky

 

 

 

 

 

 

 

Pro účast v Přeboru rozhoduje vždy počet závodníků, kteří k termínu odeslání přihlášek, tj., do 27. 5. 2015, absolvovali celý župní přebor (závodník musí zvládnout a absolvovat všechny disciplíny). V počtu nominovaných závodníků za župu může být jeden závodník, který neabsolvoval z objektivních důvodů (písemně zdůvodnit) jedno sportovní odvětví.

Župy nemusí vysílat závodníky z prvních míst dle umístění v župním přeboru. Župa má možnost vyslat závodníky dle své úvahy (při zachování podmínky absolvování celého závodu).

V případě velkého počtu přihlášek si pořadatel vyhrazuje právo upravit počet startujících.

 

Doprovodjedna osoba za ženské složky a jedna osoba za mužské složky tj. max. dvě osoby za župu (z kapacitních důvodů).

                       

10.   Přihlášky

           

Termín doručení přihlášek:                                               do 27. května  2015  

(platí datum odeslání mailu nebo razítko pošty).

 

Zaslání přihlášky se všemi požadovanými výsledky a přílohami elektronickou poštou

e-mail:            odbor.vsestrannosti@sokol.eu

 

nebo na adresu: Odbor všestrannosti ČOS (OV ČOS, Újezd 450, 118 01 Praha 1)

 

Župy zasílají:

  1. župou potvrzené přihlášky účastníků pro všechny kategorie (jméno, T.J. Sokol, rok narození, kategorie), spolu se závaznou objednávkou ubytování (příloha 1).

      Župa z doprovodu určí vedoucího výpravy - uvede v poznámce.

  1. výsledkové listiny všech župních závodů, zpracované dle nového počítačového programu hodnocení, které bylo rozesláno na všechny župy elektronicky dne 16. 11. 2011 v 13:27 hod., ze kterých bude patrné i kolik závodníků ukončilo župní přebor ve své kategorii.

3)  závazné přihlášky na stravování (příloha 2), včetně potvrzení o úhradě stravy.

 

Na přihlášky došlé po výše uvedeném termínu, nebo na přihlášky neúplné nebude brán zřetel – závodníci nebudou zařazeni do Přeboru ČOS !!!
Výsledkové listiny musí být vyplněny u všech disciplín.

 

Pokud nominovaný závodník onemocní, lze ho nahradit závodníkem jiným (který splnil kritéria pro nominaci)  - nejpozději při prezenci.         

 

11.   Ubytování, stravování (bude upřesněno v pokynech)

           

            Stravování a ubytování bude zajištěno. Župy přihlašují všechny své účastníky k ubytování

a stravování hromadně na přiložených formulářích. Ubytování tradičně na vlastních podložkách a ve vlastních spacích pytlích (tělocvičny v TD). Rozhodčí a pořadatelé budou ubytováni v hostelu v Tyršově domě. Ubytování je hrazeno z rozpočtu OV ČOS. Bližší informace k ubytování – viz Pokyny.

 

Úhradu za stravování provedou župy hromadně za všechny své závodníky a doprovod předem současně s přihlášením k Přeboru ČOS, nejpozději do 27. května 2015 na účet ČOS.

Číslo účtu:    277699580257/0100, variabilní symbol 130116/xx,

kde   xx = číslo přihlašované župy.

Potvrzení o úhradě stravy nutno zaslat společně s objednávkou stravování. Podmínka pro objednání stravy. Počty objednaných jídel jsou závazné – nelze stornovat.

Ceny: snídaně 44,-Kč, oběd 78,-Kč, večeře 73,-Kč.

 

12.  Cestovné (hrazeno z rozpočtu OV ČOS)

 

Bude proplaceno při prezenci dle platné směrnice OV ČOS:

 

  1. Jízdné hromadným dopravním prostředkem bude proplaceno přihlášeným účastníkům po předložení jízdenky hromadným dopravním prostředkem (autobus, vlak II. třídy), včetně MHD v Praze. Při cestách vlakem musí župní výpravy použít hromadnou jízdenku.

 

  1. Při použití soukromého vozidla bude cestovné proplaceno majiteli soukromého vozidla (řidiči), který bude mít cestu předem schválenou náčelnictvem ČOS (tzn. předem na tel. 257 007 388, e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu) nahlásit počet a jména osob, které osobním autem přijedou a SPZ auta).

Možnosti:      a/ Vozidlo bude plně obsazeno (tzn. minimálně 3 osoby).

                           V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 3,- Kč za každý ujetý km bez

                           rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).

b/ Vozidlo bude obsazeno pouze 2 osobami.

    V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 2,- Kč za každý ujetý km bez  

    rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).

                        c/  Pokud řidič jede sám, má nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky   

                 hromadné dopravy (vlak II. tř.).

Nebude-li cesta nahlášena a schválena předem, má řidič nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. třídy). Všem ostatním spolucestujícím v soukromém vozidle se cestovné neproplácí.

Nemá-li soukromé vozidlo havarijní pojištění na všechna sedadla, ČOS nepřebírá zodpovědnost

za případné škody na zdraví a majetku.

 

 

        3)  Jízdné větší skupiny cvičenců – pronájem autobusu

Vysílající složka požádá písemně OV ČOS o povolení pronájmu autobusu nejpozději v den uzávěrky přihlášek na akci, to je do 27. 5. 2015 (uvede dopravce, předběžnou cenu pronájmu a vytíženost autobusu). Pokud bude pronájem schválen, vysílající složka přefakturuje vzniklé náklady na OV ČOS nejpozději do čtyř týdnů po konání akce (zašle přefakturaci spolu s kopií zaplacené faktury za dopravu). Později zaslaná přefakturace nebude proplacena.

Výjimky v proplácení cestovného schvaluje vedení náčelnictva ČOS.

 

 

13.  Vyhodnocení – výsledky přeboru ČOS

Výsledky se zpracovávají podle Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS 2014 / 2015  schváleného náčelnictvem  ČOS dne 20. 6. 2014.

 

14.  Protesty

V souladu s pravidly se ve sportovní gymnastice protesty proti hodnocení nepřipouští.

V atletice, plavání a šplhu se písemné protesty podávají do rukou hlavního rozhodčího příslušného sportovního odvětví se vkladem 500,- Kč, který při zamítnutí protestu propadá ve prospěch pořadatele. Dle pravidel příslušného sportovního odvětví o protestu rozhoduje s konečnou platností komise složená z ředitele závodu a hlavního rozhodčího příslušného sportovního odvětví.

 

 

 

 

15.  Oblečení

            a/ závodníci  musí mít vhodné oblečení a obuv odpovídající danému sportovnímu odvětví             ve všech soutěžích přeboru a při slavnostních nástupech:

    /nevhodně oblečeným závodníkům nebude povolen start v soutěži/

  • slavnostní zahájení a závěrečné vyhlášení výsledků - sportovní úbor a

       obutí do tělocvičny. Nedodržení tohoto pokynu bude závodník

       ze slavnostního nástupu vyloučen.

  • soutěž SG ženských složek - gymnastický trikot, povoleny jsou krátké      

       přiléhavé kalhoty (nejsou povoleny  leginy do poloviny stehen)

  • soutěž SG mužských složek - trenýrky nebo gymnastické šponovky a 

       tílko nebo tričko

  • soutěže v atletice -  trenýrky nebo leginy a tílko nebo tričko, tretry jsou

       povoleny

  • soutěž v plavání   -  klasické plavky (bermudy nejsou povoleny)

 

Označení závodního cvičebního úboru sokolskou symbolikou (důstojně umístěnou – hruď nebo levý rukáv) je povinné pro SG, atletiku, nástup na slavnostní zahájení a závěrečné vyhlášení výsledků.      

 

b/ cvičitelé a doprovod - musí mít odpovídající sportovní oblečení a obuv, pokud jsou  

    přítomni na sportovních plochách a sportovištích. V civilním oblečení nebude doprovod

    na sportoviště vpuštěn. Do prostoru bazénu je nutné mít plavky a tričko.

 

c/ rozhodčí - SG (muži)   - tmavé kalhoty a bílá košile

SG (ženy)   - tmavá sukně nebo tmavé kalhoty a bílá halenka

atletika        - tmavé kalhoty (možné i sportovní) nebo sukně a bílá košile,

         halenka (možné i tričko)

                                   plavání       - plavky, bílé tričko

16.  Odměny

První tři závodníci a závodnice v každém odvětví a v celkovém umístění obdrží medaile a diplomy. 

 

17.  Startovné

100,-Kč/ závodníka – úhrada při prezenci

 

18. Závěrečná ustanovení

Pořadatel soutěže zpracuje výsledkovou listinu, kterou rozešle elektronicky všem župám. Výsledky budou k dispozici rovněž na http://www.sokol.eu a Facebook/sportovní všestrannost              

 

 

Lenka Kocmichová  v.r.                                                           Petr Svoboda v.r.

náčelnice ČOS                                                                        náčelník ČOS

Pavel Strejček v.r.

ředitel Přeboru ČOS

 

 

Přílohy:

1. Přihláška účastníků (závodníků a doprovodu), objednávka ubytování

2. Závazná objednávka stravování účastníků přeboru

 

Poznámka: přihlášené župy obdrží po 27. 5. 2015 potvrzení účasti a bližší POKYNY

 

Zpracoval: Jarek Kučera

Odesláno na župy a vloženo na web ČOS dne 28. 4. 2015



vloženo dne: 29.04.2015 poslední změna: 04.05.2015 Petr Mikysek, Mělník

Přílohy:

Propozice
1430262855_1.doc

(velikost 205312 bajtů)
Přihláška účastníků
1430262855_2.xls

(velikost 173056 bajtů)
Přihláška stravování
1430262855_3.xls

(velikost 181760 bajtů)
zobrazeno: 5047 x