Praha
Datum konání: | 12.-14.6.2015 17:30 - |
---|---|
Typ akce : | Závod |
Přihlášky do: | 27.05.2015 |
Určena pro | členové, cvičitelé, |
Kategorie: | starší žáci, starší žákyně, dorostenci, dorostenky, muži, ženy, muži senioři, ženy seniorky, |
Pořadatel / místo konání: | Tyršův dům |
Kraj: | Hlavní město Praha |
Kontaktní osoba: | Miroslava Koutská referentka OV ČOS, 257 007 388, |
Ulice: | Újezd 450/40 |
Město: | Praha 1 |
PSČ: | 118 01 |
pořadatel akce: | náčelnictvo ČOS |
Kancelář Odboru všestrannosti ČOS: Újezd 450/40, Praha 1 - Malá Strana, 11801 telefon, záznamník, fax: 257 314 176 e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu |
P R O P O Z I C E
Přeboru ČOS sokolské všestrannosti na cvičební rok 2014 / 2015
pro kategorie starších žáků a žákyň, dorostenců a dorostenek, mužů a žen
1. Pořadatel
Náčelnictvo Odboru všestrannosti ČOS
2. Základní předpis
Závodí se podle:
b) Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti na cvičební rok 2014 / 2015,
schváleného náčelnictvem odboru všestrannosti ČOS dne 20. 6. 2014.
3. Hlavní činovníci:
ředitel Přeboru Pavel Strejček
jednatel Přeboru Jarek Kučera technický vedoucí – SG mužské složky Petr Svoboda
technická vedoucí – SG ženské složky Lenka Kocmichová
technická vedoucí – atletika Liana Zahradníková
hlavní rozhodčí SG – ženské složky Lenka Jandová
hlavní rozhodčí SG – mužské složky Bohuslav Povondra
hlavní rozhodčí atletiky Vanda Marušová
hlavní rozhodčí plavání Oleg Šalbaba
vedoucí zpracování výsledků Martin Sobota
zdravotní dozor MUDr. Blanka Kocmichová
4. Datum a místo konání 12. - 14. června 2015 Praha
PREZENCE 12. 6. 2015 /17:30-20:00hod./ Praha 1, Tyršův dům, Újezd 450,
Vedoucí při prezenci předloží:
Při prezenci bude vybíráno startovné ve výši 100,- Kč za závodníka
Závodníci, kteří se nezaprezentují v tomto termínu, nebudou do Přeboru zařazeni. Platí i pro pražské župy! V případě zpoždění dopravy volat na mobil 603 150 570.
Místa konání jednotlivých závodů:
- zahájení Přeboru 13.6. Tyršův dům, tělocvična T1
- závody ve SG a šplhu 13.6. Tyršův dům, tělocvična T1, mužské složky
- závody ve SG a šplhu 13.6. Nosticova tělocvična, Praha 1, ženské složky
- závody v atletice 13.6. Stadion Přátelství, Strahov, Praha 6
- závody v plavání 14.6. Tyršův dům, bazén
- vyhlášení výsledků 14.6. Tyršův dům, tělocvična T1
5. Kategorie
6. Technický předpis
Pro všechny kategorie platí Technická ustanovení (bod č. 11. a č.12.) a Předpis (bod č.13.) Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti 2014/ 2015 z 20. 6. 2014.
Nominaci rozhodčích pro jednotlivé soutěže provede OV ČOS.
7. Hudební doprovod (k prostným ženských složek)
Každá závodnice musí mít vlastní CD v klasickém formátu s kvalitní nahrávkou, řádně označené jménem závodnice, názvem T.J. a župy. Na CD je nutné označit také číslo skladby, pokud je jich na CD víc. Vedoucí skupiny odevzdají takto označená CD při prezenci. Po závodě si nezapomeňte vyzvednout CD v hudební režii !!!
8. Podmínky účasti
Viz bod 9. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS z 20.6. 2014.
V Přeboru ČOS není povolena účast závodníků registrovaných ve sportovních svazech atletiky, sportovní gymnastiky, plavání a závodníkům, kteří se zúčastňují postupových svazových soutěží. V případě, že bude zjištěno nedodržení tohoto ustanovení, bude závodník bez náhrady ze soutěže vyloučen.
Viz bod 13. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS z 20. 6. 2014.
Ženské složky soutěží ve SG podle Závodních sestav SG ženských složek platných od 1.9. 2013. Jako přeskokové nářadí bude pro kategorii žákyně III a IV. použit kůň.
Mužské složky soutěží ve SG podle Závodních sestav SG mužských složek platných od 1.9. 2013.
9. Postupový klíč
V jednotlivých kategoriích mohou župní náčelnictva přihlásit následující počty závodníků
a závodnic:
|
počet nominovaných závodníků |
počet závodníků, kteří dokončili župní přebor |
starší žákyně III. starší žákyně IV. |
2 závodnice, jestliže župní přebor ukončilo |
1 – 10 závodnic |
+ 1 závodnice za každých dalších započatých 10 závodnic |
|
|
starší žáci III. starší žáci IV. |
2 závodníci, jestliže župní přebor ukončilo |
1 – 4 závodníci |
+ 1 závodník za každé další započaté 4 závodníky |
|
|
dorostenky dorostenci |
3 závodnice/níci, jestliže župní přebor ukončilo |
1 – 6 závodnic/níků |
+ 1 závodnice/ník za každé další započaté 3 závodnice/níky |
|
|
ženy, muži |
3 závodnice/níci, jestliže župní přebor ukončilo |
1 – 6 závodnic/níků |
+ 1 závodnice/ník za každé další započaté 3 závodnice/níky |
|
Pro účast v Přeboru rozhoduje vždy počet závodníků, kteří k termínu odeslání přihlášek, tj., do 27. 5. 2015, absolvovali celý župní přebor (závodník musí zvládnout a absolvovat všechny disciplíny). V počtu nominovaných závodníků za župu může být jeden závodník, který neabsolvoval z objektivních důvodů (písemně zdůvodnit) jedno sportovní odvětví.
Župy nemusí vysílat závodníky z prvních míst dle umístění v župním přeboru. Župa má možnost vyslat závodníky dle své úvahy (při zachování podmínky absolvování celého závodu).
V případě velkého počtu přihlášek si pořadatel vyhrazuje právo upravit počet startujících.
Doprovod – jedna osoba za ženské složky a jedna osoba za mužské složky tj. max. dvě osoby za župu (z kapacitních důvodů).
10. Přihlášky
Termín doručení přihlášek: do 27. května 2015
(platí datum odeslání mailu nebo razítko pošty).
Zaslání přihlášky se všemi požadovanými výsledky a přílohami elektronickou poštou
e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu
nebo na adresu: Odbor všestrannosti ČOS (OV ČOS, Újezd 450, 118 01 Praha 1)
Župy zasílají:
Župa z doprovodu určí vedoucího výpravy - uvede v poznámce.
3) závazné přihlášky na stravování (příloha 2), včetně potvrzení o úhradě stravy.
Na přihlášky došlé po výše uvedeném termínu, nebo na přihlášky neúplné nebude brán zřetel – závodníci nebudou zařazeni do Přeboru ČOS !!!
Výsledkové listiny musí být vyplněny u všech disciplín.
Pokud nominovaný závodník onemocní, lze ho nahradit závodníkem jiným (který splnil kritéria pro nominaci) - nejpozději při prezenci.
11. Ubytování, stravování (bude upřesněno v pokynech)
Stravování a ubytování bude zajištěno. Župy přihlašují všechny své účastníky k ubytování
a stravování hromadně na přiložených formulářích. Ubytování tradičně na vlastních podložkách a ve vlastních spacích pytlích (tělocvičny v TD). Rozhodčí a pořadatelé budou ubytováni v hostelu v Tyršově domě. Ubytování je hrazeno z rozpočtu OV ČOS. Bližší informace k ubytování – viz Pokyny.
Úhradu za stravování provedou župy hromadně za všechny své závodníky a doprovod předem současně s přihlášením k Přeboru ČOS, nejpozději do 27. května 2015 na účet ČOS.
Číslo účtu: 277699580257/0100, variabilní symbol 130116/xx,
kde xx = číslo přihlašované župy.
Potvrzení o úhradě stravy nutno zaslat společně s objednávkou stravování. Podmínka pro objednání stravy. Počty objednaných jídel jsou závazné – nelze stornovat.
Ceny: snídaně 44,-Kč, oběd 78,-Kč, večeře 73,-Kč.
12. Cestovné (hrazeno z rozpočtu OV ČOS)
Bude proplaceno při prezenci dle platné směrnice OV ČOS:
Možnosti: a/ Vozidlo bude plně obsazeno (tzn. minimálně 3 osoby).
V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 3,- Kč za každý ujetý km bez
rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).
b/ Vozidlo bude obsazeno pouze 2 osobami.
V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 2,- Kč za každý ujetý km bez
rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).
c/ Pokud řidič jede sám, má nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky
hromadné dopravy (vlak II. tř.).
Nebude-li cesta nahlášena a schválena předem, má řidič nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. třídy). Všem ostatním spolucestujícím v soukromém vozidle se cestovné neproplácí.
Nemá-li soukromé vozidlo havarijní pojištění na všechna sedadla, ČOS nepřebírá zodpovědnost
za případné škody na zdraví a majetku.
3) Jízdné větší skupiny cvičenců – pronájem autobusu
Vysílající složka požádá písemně OV ČOS o povolení pronájmu autobusu nejpozději v den uzávěrky přihlášek na akci, to je do 27. 5. 2015 (uvede dopravce, předběžnou cenu pronájmu a vytíženost autobusu). Pokud bude pronájem schválen, vysílající složka přefakturuje vzniklé náklady na OV ČOS nejpozději do čtyř týdnů po konání akce (zašle přefakturaci spolu s kopií zaplacené faktury za dopravu). Později zaslaná přefakturace nebude proplacena.
Výjimky v proplácení cestovného schvaluje vedení náčelnictva ČOS.
13. Vyhodnocení – výsledky přeboru ČOS
Výsledky se zpracovávají podle Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS 2014 / 2015 schváleného náčelnictvem ČOS dne 20. 6. 2014.
14. Protesty
V souladu s pravidly se ve sportovní gymnastice protesty proti hodnocení nepřipouští.
V atletice, plavání a šplhu se písemné protesty podávají do rukou hlavního rozhodčího příslušného sportovního odvětví se vkladem 500,- Kč, který při zamítnutí protestu propadá ve prospěch pořadatele. Dle pravidel příslušného sportovního odvětví o protestu rozhoduje s konečnou platností komise složená z ředitele závodu a hlavního rozhodčího příslušného sportovního odvětví.
15. Oblečení
a/ závodníci musí mít vhodné oblečení a obuv odpovídající danému sportovnímu odvětví ve všech soutěžích přeboru a při slavnostních nástupech:
/nevhodně oblečeným závodníkům nebude povolen start v soutěži/
obutí do tělocvičny. Nedodržení tohoto pokynu bude závodník
ze slavnostního nástupu vyloučen.
přiléhavé kalhoty (nejsou povoleny leginy do poloviny stehen)
tílko nebo tričko
povoleny
Označení závodního cvičebního úboru sokolskou symbolikou (důstojně umístěnou – hruď nebo levý rukáv) je povinné pro SG, atletiku, nástup na slavnostní zahájení a závěrečné vyhlášení výsledků.
b/ cvičitelé a doprovod - musí mít odpovídající sportovní oblečení a obuv, pokud jsou
přítomni na sportovních plochách a sportovištích. V civilním oblečení nebude doprovod
na sportoviště vpuštěn. Do prostoru bazénu je nutné mít plavky a tričko.
c/ rozhodčí - SG (muži) - tmavé kalhoty a bílá košile
SG (ženy) - tmavá sukně nebo tmavé kalhoty a bílá halenka
atletika - tmavé kalhoty (možné i sportovní) nebo sukně a bílá košile,
halenka (možné i tričko)
plavání - plavky, bílé tričko
16. Odměny
První tři závodníci a závodnice v každém odvětví a v celkovém umístění obdrží medaile a diplomy.
17. Startovné
100,-Kč/ závodníka – úhrada při prezenci
18. Závěrečná ustanovení
Pořadatel soutěže zpracuje výsledkovou listinu, kterou rozešle elektronicky všem župám. Výsledky budou k dispozici rovněž na http://www.sokol.eu a Facebook/sportovní všestrannost
Lenka Kocmichová v.r. Petr Svoboda v.r.
náčelnice ČOS náčelník ČOS
Pavel Strejček v.r.
ředitel Přeboru ČOS
Přílohy:
1. Přihláška účastníků (závodníků a doprovodu), objednávka ubytování
2. Závazná objednávka stravování účastníků přeboru
Poznámka: přihlášené župy obdrží po 27. 5. 2015 potvrzení účasti a bližší POKYNY
Zpracoval: Jarek Kučera
Odesláno na župy a vloženo na web ČOS dne 28. 4. 2015
vloženo dne: 29.04.2015 poslední změna: 04.05.2015 Petr Mikysek, Mělník
Propozice
1430262855_1.doc (velikost 205312 bajtů) | |
Přihláška účastníků
1430262855_2.xls (velikost 173056 bajtů) | |
Přihláška stravování
1430262855_3.xls (velikost 181760 bajtů) |